first day of my life

Idag.

Kategori: funderingar

Idag är det onsdag, jag vaknade med ond hals och trött huvud. Jag känner mig sjuk och svag men jag gnäller inte för det (bara en aning). Man får aldrig gnälla framför mamma om petitesssjukdomar eftersom hon jobbat på IVA hela sitt liv där de sjukaste och mest skadade personerna hamnar på sjukhuset = svårt att få empati från henne.

Så vi åkte till Maxi och handlade och ÖB för att köpa lite klappar till julklappsspelet vi ska spela imorgon kväll. Mycket till den yngsta generationen Granbergsbarn eftersom det alltid slutar med att dem får alla paket iallafall vem som än vann dem från början.. Åhh jag längtar så.

Ska iväg och träffa Empan ikväll, mysigt. Oj jag har så mycket glädje och ro i kroppen just nu, lycka.
Ett stort grattis till Lii på sin 25årsdag också såklart, idag är din dag. Hipphipp HURRA ♥


en sjuknöt :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: