first day of my life

fuck.

Kategori: funderingar

Grinig. Vet inte varför. Irriterad och ledsen. Fan vad jag hatar att inte ha en plan med livet, allt känns meningslöst just nu, ingenting leder nånstans liksom.. Fast här utan jobb, pengar eller visioner. Ensam med massa tankar, så mycket jag vill, för mycket att jag inte vet i vilken ände jag ska börja, vad ska komma först, vad är viktigast för att göra mig själv lycklig, kommer jag ens få reda på det? Är väldigt sugen på att åka till thailand även om inte Rickard kan följa med, men jag vill ju inte åka ensam, behöver sällskap.

Känner mig kärlekslös och ensam, får ingen närhet som jag är så beroende av och har alltid varit. Jag vill bara hålla om och kramas och göra någon glad för att må bättre för att känna mig meningsfull på nåt sätt.




hugs never fail to express what words cannot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: