first day of my life

doft.

Kategori: funderingar

Nyduschad och luktar gott av olika smörj från Bodyshop jag fick av fina bror i julklapp, jag älskar goda dofter :). Sitter med en kopp kaffe och ska öppna c-uppsatsdokumentet alldeles strax, ska bara först :P. Jobbat idag, det gick alldeles utmärkt, kom ihåg det mesta, men jag gillar inte att det är så bullrigt och stort, huvudvärk och blir trött, går liksom och spänner mig för att höra radion mellan alla himla ljud som maskinerna har för sig.. men det är ett jobb som ger lön, som är väldigt välkommet! Så nog klagat.

Landefluff ♥ har haft vilovecka men imorgon sätter vi igång med ridningen igen, nu har vi slappat länge nog, men skönt för både henne och mig med en break, nu är jag sugen igen.

äsch bäst att ta tag i det så jag får sova nångång,



Kommentarer


Kommentera inlägget här: