first day of my life

6. Din dag.

Kategori: funderingar

Söndag, 3e advent.

Vaknade i soffan hos Martina av alarmet, insåg att jag sovit ungefär 13timmar. Utvilad och pigg. Kläder och lite smink på sen fick jag skjuts till tågstationen och hoppade på tåget som faktiskt var i tid. Hamnade jämte en blond irriterande tjej som bråkade i telefon med sin kille i ca 1 timme, som jag försökte blocka ur med hjälp av spotify. Gick sådär. Blev hämtad av pappa i Mjölby, han skjutsade hem mig och jag gick iväg till stallet, Landola var extra kärleksfull och mysig så fastnade där i över 2 timmar fast jag inte red, skönt med ingen stress. Hem och åt, läste en veckorevyn, drack en Loka, insåg att min huvudvärk antagligen beror på att jag inte druckit nåt kaffe idag, drack kaffe, huvudvärken försvann, och nu ser vi (eller mamma) på nån fånig serie på tv och jag ska nog tvätta av mig sminket och gå och lägga mig snart. Upp tidigt imorgon och fortsätta skriva. Halmstad på torsdag över dagen får det bli, skulle åkt tis-tors men har ingen bil så det går inte..

det var min minst sagt ohändelserika dag. men det är ju söndag :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: