first day of my life

59 snabba.

Kategori: funderingar

Lista från englasshowroom.com

1. Hur gammal är du om fem år? Big 30.
2. Vem var den sista du träffade? Mamma imorse
3. Hur lång är du? 160 cm kort.
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg "Allt för min syster" igår och grät okontrollerat
5. Vem ringde du senast? Rickard
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Försov oss så är bara i Jönköping, blabla till Milla
7. Vad är dagens planer? Uppsats, rida, klä gran
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, ringer hellre nu eftersom jag inte kan hantera touchscreen..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Imorse i tröttdimman

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 08.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Vi hade en hemlös kattunge utanför lägenheten i höstas som fick komma till katthemmet i Halmstad.
14. Vilken är din favoritplats? Av alla? Sängen. Eller hemma iallafall.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag 35år, har en fin man, några knoddar och ett grymt jobb. 
17. Vad skrämde dig som barn? Dinosaurier.. och mörkret. Är fortfarande mörkrädd
18. Vem fick dig att skratta senast? Rickard igår i telefon.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaa, fast vi hade hemma när vi var små så familjen äger nog några som ligger på nåt lager nånstans.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har ingen just nu, trasig, men bärbar annars.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på hur mycket jag fryser, funktion för sexighet :P
22. Hur många kuddar har du i sängen? 8-10st tror jag.
23. Hur många landskap har du bott i? Östergötland och Halland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Åhh ja, blä. Fast hellre spy på fyllan än på bakfyllan.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfotabarn.
26. Är du social? Jaaa såklart.
27. Vilken är din favoritglass? Daimglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa runt världen. Och spara.
29. Tycker du om kinamat? Mm älskarälskarälskar.
30. Tycker du om kaffe? Om, jag älskar kaffe.

31. Vad dricker du till frukost? kaffe, vatten och proviva
32. Sover du på någon särskild sida? Höger mest tror jag. 
33. Kan du spela poker? Jaa, eller kan,  jag har oftast tur.
34. Tycker du om att mysa? Mmm, jag är beroende av mys.
35. Är du en beroendemänniska? Nja, tror inte det.. beroende av kärlek kanske.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, blondinbella. haha.
37. Vill du ha barn? Jaa det klart, 3 om jag får välja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Bara engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jaa fast bara som stöd till en kompis.
40. Föredrar du havet eller en pool? Gillar inte saltvatten, men havet ändå tror jag, mäktigt.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Hmm, kläder eller resor, och nöjen.
42. Äger du dyra smycken? Nej inte än, har ju varit student..
43. Har du någon gång testat narkotika? nejnejnej!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En frökus med gurka på.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Rickards kompisar Mårten eller David.. Eller min syster är en ganska rolig filur också. 
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett par ärr, men inga historier jag minns. Men mitt T på knät är fint.
47. Vad har du för ringsignal? La roux- Bulletproof
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja mamma har sparat några fina klänningar.
49. Flirtar du mycket? Nej inte just nu iallafall.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma efter en ledsam utekväll.

51. Kan du byta olja på bilen? Ja, har aldrig gjort, men hur svårt kan det vara?! 
52. Har du fått fortkörningsböter? Mm två gånger, en gång i Motala och en gång i Halmstad..
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bingo Rimers självbiografi.
54. Läser du dagstidningen? Jaa bläddrar igenom.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej sånt lyx kan man inte unna sig som student.
56. Dansar du i bilen? Sjunger högst och falskt. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? presentönskningar.
59. När var du i kyrkan senast? På Elsas dop i somras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: