first day of my life

2 december.

Kategori: funderingar

Nu är vi inne i december, 22 dagar kvar till Julafton :). Jag älskar julen, lika mycket nu som när jag var liten tror jag. Men innan det är det massa tråk som ska göras.. Har varit trötttrött idag men fått några till sidor skrivna, saktasakta, min ordbajshjärnan är inte riktigt lika aktiv som den brukar vara, kanske för jag har hållt på sålänge nu, så uttråkad på det, förstår inte på vilket sätt detta kommer att göra mig till en bättre lärare? KORKAT!

Mamma å pappa åker till Tyskland imorgon om vädret är ok och fyller upp barskåpen så jag har en ensam helg här hemma framför mig, skönt, tystnad och studiero.

Återkommer imorgon, orkar inte ens knappa fingrarna på tangenterna mer, fruuuuusen dessutom, jag behöver en famn att kramas i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: