first day of my life

moving.

Kategori: funderingar

Livrädd. gråtfärdig. En irriterad känsla varför jag aldrig kan visa mig svag?!.. Alkolisten nedanför fick för sig att ringa på och öppna brevinkastet ikväll och kolla om jag var hemma, hade för en gång skull kommit ihåg att låsa, thank god.. Jag har tvätt i tvättstugan som jag inte vågar hämta upp, får ta den imorgon bitti.. Jag kan inte vänta tills flyttlasset går härifrån, hemska hus.

Jag tycker inte om den här sidan hos mig själv, där jag inte kan be om hjälp utan ska bevisa nåt för nån.. Som om jag skulle vara mindre värd om jag vågade gråta framför folk, eller visa att jag inte alltid är glad och ler.. Man kan inte alltid vara stark, det är motgångarna som gör att vi njuter av de fina stunderna så mycket mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: