first day of my life

kaffeblask

Kategori: funderingar

Åhh tröttnöt och räknade fel som ledde till blaskigt kaffe.. Och nu har jag ju druckit upp hela koppen iallafall så magen är full.. Jag sitter fortfarande i morgonrocken, borde kanske duscha så håret hinner torka.. jag gillar lugna mornar med frukost och kaffe, helst kramar också men man kan inte få allt, man ska inte vara girig.

Halmstad är höstigt och soligt idag och det är så fint. Jag tycker om hösten. September för den är lagom kall, martina fyller år 18e, löven ändrar färg, solnedgångarna är kalla och mysiga och man kan börja ha mössa och vantar. Oktober för det är "min" månad, då fyller Rickard den 6e och jag den 21a, man börjar ha jacka för jämnan och alla går runt med rosiga leende kinder och man tänder ljus för att glömma bort hur mörkt det är ute. Hästarna är pigga och lurviga, och man tar tillvara på varje solig sekund! Jag tycker om Sveriges årstider, det känns som varje årstid ger nytt liv åt hopp och drömmar, denna höst kanske lite extra ♥.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: