first day of my life

exalterad.

Kategori: funderingar

Kom precis hem från 2 timmars planering med min praktik-handledare. Underbara Lisa :). Den här slutvfun kommer bli hur grym som helst, och jag känner mig taggad. Barnen verkade gilla att ha mig tillbaka också, hoppas de fortsätter vara trevliga, väluppfostrade och snälla.. kommer antaligen inte hända när jag börjar ställa krav ;). Jag hoppas bara det går fort fram till 13 september!

Käkat två knäckemackor och ska dra mig mot Landola snart för ett par timmar där, underbara älskade Landola. Ikväll måstemåste jag åka och handla, har inte någonting i kylskåpet.. Man kan ju inte leva på vatten och musik allt för länge har jag hört. Det regnar såklart, välkommen tillbaka till Halmstad, men jag har ju fått en ny regnjacka och gummistövlar så det skrämmer inte mig :)!

Imorgon kommer mixumlön, hurrahurra. Jag saknar mitt lilla sommarjobb, eller folket iallafall, härliga ♥!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: