first day of my life

Counting crows..

Kategori: funderingar

Dricker ett glas kaffe och käkar ett äpple. Jag har precis planterat om mina två blommor som Bo rev ner igår och tog sönder krukorna på.. Nu är krukorna i guld, mycket fina :).. Första gången någonsin jag planterat nåt själv, känner mig väldigt huslig! Varit och hälsat på Camilla på systemet och köpt vin och cider till ikväll och så råkade jag, igen, köpa en fin tjocktröja på hm.. Nu får det verkligen vara nog om jag ska ha råd att betala alla räkningar.. gosh..

Hmm jag undrar varför jag inte lyssnat på counting crows på massa år, jag lyssnade massa på deras musik efter de varit på soundtracket till "En djävulsk romans" men sen glömde jag helt bort dem.. Känner mig lite bestulen på många fina låtar som jag precis nu börjat lyssna på.. Just nu går Mrs. Potters lullaby på repeat, härlig!

Jag såg förresten "Dear John" igår kväll igen.. himla fin film ♥ se den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: