first day of my life

underbara.

Kategori: funderingar

Ohh vilken dag :) Solen strålar och jag är på braa humör. Har dock inte orkat göra kaffe så är lite seg.. Ska iväg till skolan vid 13, men det är bara 2timmars-föreläsning idag så det ska jag nog orka. Haft svårt att sova inatt, tror jag kommit in i en såndär jobbig sov-period nu, så det är nog bra om jag börjar äta mina sovtabletter igen ett par dagar så jag kan somna utan att ligga och vrida på mig flera timmar.. Dessa perioder kommer ett par gånger om året, men nu vet jag iallafall hur jag ska hantera det. Och försöka gå och lägga mig såfort jag känner mig trött på kvällen, men det är såå svårt, det finns ju annat skoj att göra istället för att somna vid 22-tiden.. Menmen, det viktigaste är att jag får sova och må bra!!

Nu ska jag börsta tänderna, och sen ta på skor och bege mig.

Ha en underbar dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: