first day of my life

tv-kväll.

Kategori: funderingar

Kom hem från stallet vid 7, nu börjar det verkligen märkas att det blir höst, inte minst om man kollar på Landolas begynnande vinterpäls. Kyligt och mörkt tidigt blir det iallafall. Men det är mysigt med mörka kvällar och tända ljus och gos under filtar. Sett på Hollywood-fruar som alla andra, och nu ser vi på Roast på Berns.. ROLIGT :). Ska lägga oss i sängen sen och se första avsnitten på Californication säsong 3, älskar den serien! Sen somnar vi nog till Ps.I love you.. Sorlig film, men fin! Katterna sover i vanlig ordning, nu vill man bara att de ska öppna ögonen och bli lite mer "vuxna" så man kan få se deras personligheter. Det är iallafall 2 killar och 2 tjejer har jag kommit fram till :).

Har fått hem produkter av tompa från Yves Rouge till ansiktet, en ansiktstvätt och en olja att ha under den vanliga hudkrämen på natten. Haft det några nätter nu och huden är mjuk och fin :) Jag håller ju på med mina rynkkrämer och ögonkrämer, men va fan, det händer ju ingenting.. Jag är väl för ung för att börja noja mig över sånt, men går det att förebygga är det ju bara bra. Fick multivitamintabletter och Omega3tabletter som jag börjat ta nu med, säkert bra för mig som inte äter kött osv.

Äsch, svammel :)

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: