first day of my life

torsdag.

Kategori: funderingar

Och så var det torsdag igen... Vilket innebär att snart har en hel vecka till gått.. Jag förstår inte vart dagarna tar vägen. Men något effektivt måste man väl göra eftersom timmarna iallafall tickar iväg varje dag.

Har varit uppe sen 9 men kan väl inte påstå att jag varit lika effektiv som igår. Dock har jag gått lös med vim i badkaret och toan.. Så nu luktar det gott där inne iallafall :). Passade på att duscha och nu går jag runt och luktar galet mycket vanilj, fick en duschcreme som minst sagt doftar, haha. Fresh :)

Ska iväg och ge hästarna lunchen och sen till skolan ett par timmar. Förhoppningsvis en promenad med Camilla idag oxå. I helgen ska tompa ner till Alis i Malmö/Ystad så jag ska försöka roa mig själv. Var lite sugen på att åka till Lund men har ju faktiskt en höggravid katt så inte jättesmart kanske. Men på lördag skulle nog jag o milla ha en myskväll = en vit helg, hur skönt som helst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: