first day of my life

suck.

Kategori: funderingar

Idag är jag SLITEN. Taggtråd har legat heeeela natten och jamat och gnytt, försökt flytta in ungarna i garderoben och hållt på. Jag trodde jag skulle mörda henne där ett tag, tror jag sov 5 minuter i taget innan hon väckte mig igen.. Hon har fortsatt hela morgonen så jag var ju tvungen att göra något åt det. Fick plocka bort hyllan längst ner och lägga kläderna i en påse sålänge, har bara skit i den garderoben iallafall. Så nu har hon den där jävla lådan i garderoben som hon verkar vilja, får väl se hur länge det går innan hon börjar gnälla igen. Hon är inte populär just nu. Synd om henne, för jag förstår ju inte vad hon vill, man blir ju frustrerad, det där ljudet hon gör gör mig galen...

Ska iallafall ta en dusch, kaffe och sen sätta mig med Henning Mankell, är nog ungefär så seriös som jag ska vara idag. En eftermiddagsnap innan stallet får det nog också garanterat bli, shit ögonen orkar knappt hålla sig uppe. Tippar på att jag sovit 3 timmar eller nåt allt som allt.. morrr.

Hoppas ni har en bra dag iallafall :)

Rickard mejlade förövrigt reseplaneringen igår, nu är allt bokat och klart så det är bara att ta sig dit den 13 november nu. Visar er sen vart vi ska bo och så! Detta kommer bli hur roligt som helst, så glad att få åka och hälsa på dem, men också att tompa och jag ska få resa tillsammans, och att han ska få umgås massa med familjen, yay. Det kan inte bli bättre än såhär :)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: