first day of my life

skämspinne

Kategori: funderingar

Idag i skolan skulle vi visst göra övningar till Henning Mankells bok Eldens hemlighet, som jag inte läst, för att jag inte fått tag i den och glömt (inte orkat) beställa hem den, så jag kunde bara vara med första timmen och sen fick jag gå med svansen mellan benen hem helt enkelt. PINSAMT! Men nu har jag iallafall varit på biblioteket och lånat hem nästan alla böcker till denna kurs, nu fanns dem där, och förra veckan när jag var där var det kö flera veckor framåt.. Hade tur helt enkelt! Fick lite ångest och lite press på mig så nu känns det bra igen, jag jobbar ju bäst under press och tentan ska inte in fören 6 oktober (rickards födelsedag) så har tid på mig att läsa nu!

Till nästa veckas egna bokanalys valde jag Black Beauty, haha, ett bra tillfälle att få läsa lite hästböcker utan att skämmas :) Mormor o morfar hade en film från den boken hemma hos dem när vi var små som jag kollade på om och om igen, ledsam som tusan, men häst är alltid häst :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: