first day of my life

sista delen..

Kategori: funderingar

Just nu håller jag på att läsa den sista boken i Twilight-serien, Breaking Dawn. Jag har varit som besatt av dessa böcker (och filmen) i sommar. De första två läste jag på svenska men de andra har jag läst på engelska, vilket är sååå bra. Vilken skillnad det är på språket och på beskrivningar av känslor och så vidare :). Det känns lite bitterljuvt just nu eftersom jag bara har 100 sidor kvar eller nåt innan det är slut, så jag försöker läsa så lite som möjligt varje dag, så jag har kvar den ett tag till! Riktigt bra är dem iallafall, och jag längtar till november när "New moon", den andra filmen kommer ut. Jag är i Australien då men jag får väl vänta och se den när jag kommer hem till Sverige igen. Har ni inte läst dem än så gör det, länge sen jag blev så uppslukad av en bok som jag blivit av dessa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: