first day of my life

paus.

Kategori: funderingar

Oj blev visst lite paus i bloggandet. Haft annat för mig i helgen och nu är det tentavecka. Mamma, pappa och Martina kommer i helgen så måste bli klar med det mesta innan dess, lite stressigt. Ännu stressigare att jag missat att beställa den viktigaste boken.

Solen skiner och det är kallt ute, och det blir en mysig skogstur för Issa och mig och våra kusar! Härligt. Jag märker mer och mer hur mycket jag älskar hösten mest av alla årstider, jag njuter av livet just nu.

Fest i lördags, Camilla och jag. Oj så roligt det var :) Tydligen blev jag dock ganska full, men hade förnuft nog att gå hem i tid iallafall, skönt det! Vi var här hemma, sen på västersol en stund, sen Gastons och sen avslutade vi allt på Mårtenssons. Jag drack öl, vilket jag aldrig mer ska göra, blää vad äckligt.

Nej tillbaka till Näckrosdammen nu...

tjoo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: