first day of my life

ny torsdag.

Kategori: funderingar

Så var det torsdag och helg snart igen.. Kommer inte bli världens roligaste helg kanske, men har ju saker att göra iallafall. På lördag har jag morgonen i stallet plus att vi ska ha städdag.. Vi är nästan alla i stallet så det blir nog skoj, bli lite skitig och ta i :). Sen hoppas jag på att Taggens bäbisar kommer snart, låg uppe inatt för jag tyckte hon betedde sig skumt men nej, sen somnade jag med henne på min mage, så det kom aldrig några ungar.. Jag har tippat fredag natt så hon har ju ett dygn till på sig.

Pratat med Rickard som skickat bilder på hus uppe i Barriärreven där vi ska vara i en vecka när vi är hos dem. Vilka jävla hus :) Mansions kanske det kallas, pool och allt och riktigt lyxig inredning, vi är ju 7st som ska få plats. Ligger precis vid havet oxå.. Dessutom har de precis fått tag i en egen lägenhet i sydney 20 min från harbour bridge typ (de har bott hos Sarahs föräldrar tills nu)... Så nu har vi boende i Sydney oxå. Och Sarahs föräldrar har ett hus uppe i Avoca där vi ska vara 4-5dagar, det är riktigt lyxigt och ligger precis vid stranden det oxå.. Jag kan inte vänta till det är november nu, vilken resa det kommer bli!

Har inga roliga bilder att visa, tar några i stallet ikväll kanske.. Händer inte så mycket just nu.. Linn kommer nog från Grekland idag så ska försöka träffa henne imorgon om hon kan :) Saknar att ha oss alla samlade, men det går ju inte alltid att få som man vill. VI får ta en mysig helg tillsammans iallafall snart.

tjoo..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: