first day of my life

ny dag.

Kategori: funderingar

Somnade med Mankells bok i handen i soffan kl 21 igår... -gäsp- så trött var jag :). Måste varit ridturen som tog musten ur mig, vi var ute i över en timme och galopperade.. GÖTT! I vilket fall så innebar det att jag vaknade 5 imorse urpigg. Grymt irriterande, kunde absolut inte somna om. Nu känner jag mig lite nannig igen men nu har jag tvätt igång så likabra att hålla sig uppe och få en massa gjort. Blir nog 6 tvättar idag, haha.. Måste ju fixa fint till familjen kommer. Bädda rent och tvätta handdukar.. tråkgöra!

Taggtråd ville promt ligga med bäbisarna i den stora tvättpåsen som jag tömt, så nu fick hon det.. La filt och lakan däri så nu bor dem i en liten koja.. Orkar inte med att hon ska flytta runt på dem överallt.. Men dem verkar ha det mysigt nu, med tak och allt :)!

Bäst jag gör lite kaffe och sätter mig och kollar på The voice.. MYSmorgon!

Längtarlängtar till helgen, att få kramas med de bästa i världen ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: