first day of my life

mat och sovklocka

Kategori: funderingar

Igår somnade jag som en stock vid 00 och vaknade utvilad vid 9, hur skönt som helst, ska verkligen försöka somna vid 23 ikväll och ändra om dygnet lite, just nu sover jag lätt 12 timmar per natt = konstant trött. Hade älskat att gå upp vid 8 varje dag, äta frukost, dricka kaffe och se på nyhetsmorgon innan det är dags att göra något av dagen. Familjen Gullberg har dock i generna att sova mycket och länge om vi kan.. Det är ju så himla skönt :).

Idag ska jag till skolan, sen får nog bäbisarna besök av linn och camilla tror jag :) Mysigt. Har ju inte träffat Linn sen hon åkte till Grekland så det ska bli roligt!

Borde tvätta håret, men jag orkar bara inte.. haha.. det får bli tofs idag helt enkelt :)

Idag börjar slutauditions oxå i Idol, yay!

tjooo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: