first day of my life

måndag.

Kategori: funderingar

Måndag och solen lyser utanför idag också, man börjar bli riktigt bortskämd nu :) Jag har spotify på och lyssnar på finafina låtar. Jag känner mig lycklig i kroppen och nu ska jag snart åka ut till Landola och mysa. Jag antar att tentan till denna kurs jag läser kommer nångång den här veckan så det är väl dags att bli lite seriös och skriva något vettigt att lämna in. Denna kurs kan inte bli mindre intressant, barnlitteratur, analysera pettson och findus.. gaah, och när ska jag använda mig av den kunskapen.. Man har väl ändå lite vett i kroppen när det kommer till vilka böcker barn borde/inte borde läsa.. Måste vi gå 5 veckor för att analysera det?!.. hmm, mycket kritisk till detta.. Finns SÅ mycket annat viktigt som vi borde läsa istället! Menmen, bara 2 veckor kvar sen börjar det en ny kurs, och då är det VFU oxå, yay.

Saknar vännerna, linn, emelie, milla, och behöver en helg med oss alla snart. Är dessutom sjukt festsugen och vill ha en riktigt tjejfest med alla, kanske i helgen?!.. Får kolla upp detta.

tjoo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: