first day of my life

kväll.

Kategori: funderingar

Efter att ha ridit en knäpphäst idag, och blivit lite arg på mig själv varför jag köpte ett sto (som verkar ha pms undefär varannan gång man rider) så stressade jag av mig stallkläderna i bilen och på med mindre illaluktande kläder för att sen bli skjutsad av tompa till camilla. Där bjöds det på chai-te, idol och lite allmänt babbel, i vanlig ordning :) Mycket mysigt! Imorgon ska jag nog dra med mig själv på en promenad med henne och ludde, iallafall om vädret ska vara lika fint som det varit idag.

Nu ligger jag och varvar ner i sängen, tompa susar gott jämte och taggtråd sover väl som vanligt, hon fördriver nog minst 90% av sitt liv i liggande ställning just nu. Men så måste hon ju ha energi till bäbisarna när de väl kommer så jag försöker att inte störa henne allt för mycket.

Imorgon är jag ledig, planen är att gå upp skapligt, slappa, promenera, rida, storhandla och pussas på kvällen. Men vi får väl se om det dyker upp annat skoj.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: