first day of my life

I'm back.

Kategori: funderingar

Nu är vi tillbaka i rutiner och hösten börjar komma med bravur, jag älskar det :) Och eftersom jag sitter en del vid denna underbara burk kan jag ju faktiskt göra något effektivt utav det och börja skriva i min blogg igen.. Det känns som om jag har fått tillbaka mitt sug litegrann. Vi får väl se hur det går, ska vara lite duktig och försöka ta med kameran lite mer och orka lägga in dem i datorn så ni får se vad jag har för mig.

Idag har jag förövrigt varit på den mest värdelösa lektionen ever... SUCK. Jag har sånt sug efter att läsa mig nya intressanta saker, och vill inte ödsla tid på att analysera färger i bilderböcker för barn... Hoppas på att nästa kurs blir lite intressantare iallafall, och då har vi VFU oxå som är det roligaste som finns. Och sen åker jag iväg på äventyr till Australien i 3 veckor, jag längtar så jag spricker snaaaaaart. Semester med familjen, kan det bli bättre, att få umgås med de människor som betyder mest för mig i hela världens dygnet runt i 21 dagar, det var så länge sen sist vi var allihopa. Kommer älska varje minut ♥.

Nu ska jag dricka upp mitt eftermiddagskaffe, dra på min stallkläderna, hämta upp tompa på stationen och sen ska vi till världens bästa häst :) Landola och jag tränar på för fullt igen efter sommaren och det känns hur gött som helst, det leder till muskler och energi till både häst och mig. Ni får säkert se massa trista (roliga för mig) bilder på henne i vilket fall.

Ikväll blir det Idol-premiär hos Camilla :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: