first day of my life

hmm..

Kategori: funderingar

Det känns som jag absolut inte vill kolla på den här himla fotbollen. Men som snäll flickvän får man ju ställa upp :) fast jag gosade och kollade ungefär 10 minuter och sen gav jag upp. Men dem gjorde ju faktiskt ett mål nyss, eller dem gjorde inget mål eftersom malta-mannen gjorde ett självmål, snopet.. haha.. Pinsam fotboll, och jag kan verkligen ingenting om fotboll, men man ser ju att det inte alls är bra.

Vi handlade för 1700kr idag på maxi. Fy fan vad gött. Äntligen kan man laga både frukost, lunch och middag igen, helt fantastiskt. Jag älskar att handla mat, mat är livet. Mat ska det läggas pengar på. Här råder det dock meningsskiljaktigheter mellan mig och tompa. Han lägger hellre pengar på snus och alkohol, men jag har ju inga såna behov, jag har mat och godisbehov, och godis är ju billigt om man jämför.

Landola♥ gick för övrigt hur bra som helst idag, sååå nöjd. Jag fick kämpa lite extra men oj vad härligt när hon väl släppte i slutet. Finns inte mycket som känns så bra som efter ett grymt pass i ridhuset :).

Idol snart, mys och sen ska jag försöka sova skapligt ikväll. Börjar kl10 imorgon med analys av emil i lönneberga och mio min mio.. Jaa ni hör ju hur avancerad skola jag går just nu, vill helst bara lägga mig ner och gråta, så känns det faktiskt. Jag vill lära mig coola saker, nya spännande saker som jag berätta om till folk jag känner... Tror inte dem vill höra om mio min mio...

Imorgon kommer mera, nu ska jag faktiskt kärleksumgås resten av kvällen när vi båda är vakna för en gång skull ;).

Natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: