first day of my life

fredagsmys.

Kategori: funderingar

Tog med mig täcke och kudde till soffan och har nu intagit liggande ställning. Har tvättat av mig sminket, satt upp håret, dragit på mig pyjamas, blandat juice, köpt en marabou chokladkaka och en godispåse som jag ställt vid min sida. Tror det är här jag ska befinna mig resten av kvällen.

Kanske käkar jag kvällsmat, eller så struntar jag i det :). Godis är ju rätt mättande i sig. När man är ensam hemma får man ju faktiskt göra precis som man vill, så jag kanske helt enkelt inte orkar laga någon mat idag.. Vore gott med en pizza men är inte hungrig så det vore ju onödiga pengar. Nu är det idol och sen kändisdjungeln som verkar som ett riktigt skitprogram men strunt samma, ska kolla iallafall..

Ha en underbar fredag, mys på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: