first day of my life

ett lugn.

Kategori: funderingar

Nu har tystnaden sänkt sig :) Det ligger 5 urtrötta katter i lådan och sover, sin första natt i livet med sin mamma. Jag är så glad för att allt har gått bra, och att alla kissar mår hur bra som helst. Jag är också trött som tusan, det är spänt att gå och vänta, men nu är det bara roligt kvar. De är helt underbara♥ iallafall och oj vad jag ska njuta av tiden tillsammans med dem!

Vi ska se Dirty Dancing på 1an vid 22:oo såklart, min absoluta favoritfilm någonsin. Sen ska jag däcka i soffan och klockan är ställd på o5:5o, morgonjour i stallet + städdag. Det lär nog krävas kaffe i mängden imorgon :).

Kommer bli mycket kattsnack ett tag nu, vill att familjen hemma ska kunna se bäbisarna och så är det roligt att ha som minne för dem som ska ha katterna när det är dags att flytta om mååånga veckor. Men fortsätter ju med mitt egna liv oxå såklart.

tjooo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: