first day of my life

bra början.

Kategori: funderingar

Varit och fixat håret precis, blev hur bra som helst :) la slingor i utväxten och sen en toning i allt för att få bort lite gula toner. Jag är sååå nöjd! Ser så naturligt och fint ut, yay. Är dessutom hur mjukt som helst för han la i massa inpackning och sånt tjafs.. Mycket roligt spenderade pengar för en gång skull. Fick även på mig mina svarta "smal"-jeans idag.. Hur bra är inte det då, dem där 2 sommarkilona har försvunnit och jag behövde inte ens göra nåt, har nog med all ridning att göra eftersom vi kommit igång och jag rider ordentligt varje dag :). Inte så viktigt direkt, men alltid skönt att kunna ha ett par jeans till i garderoben utan att behöva köpa nya, snacka om ekonomiskt :). Det är alltid så, när man bryr sig och känner sig tjock då fungerar ingenting och sen när man slutar bryr sig då ramlar ett par kilo av bara på några veckor... Mycket bra, man ska helt enkelt bara skita i det och trivas som man är, vilket jag faktiskt gör vare sig jag kan ha smal-jeansen eller inte..så det så!

Jag längtar efter tompa♥ så jag dör snart...Nu har jag inte träffat honom sen fredag morgon... Suck.. Men snart kommer han hem iallafall och jag ska pussa ihjäl honom ikväll! Ska nog laga pastasalladen med lax oxå för att lyxa till det! Ska försöka ta kort på håret, ni kommer säkert inte se någon skillnad iallafall, menmen..

tjoo..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: