first day of my life

skäll.

Kategori: funderingar

Jag fick skäll av Emma i lördags att jag inte skrivit här på länge, så jag antar jag borde uppdatera er om livet :)! Förra veckan gick jättefort av någon konstig anledning. Hade ny kursintroduktion och så skrev jag tenta och så tränade jag och i helgen var jag hos Linn på födelsedagsgos i fredag med mat och vin och i lördags var vi hemma hos thilda och snackade, sjöng singstar och drack vin. Igår var jag segseg. Dessutom har Robban, tompas kompis, varit här hela helgen sen i torsdag och underhållt honom, och mig oxå. Jag och Robban har gått i samma klass sen vi var 7 år så det känns som vi känner varandra rätt väl. Jag har haft tur som har rätt många vänner kvar från när vi var små, dem där guldkornen som man alltid vet finns där och känner en utan och innan.

Idag är jag ledig, och är en aning irriterad över att min kurslitteratur inte kommit, beställde dem för en vecka sen.. Jag behöver läsaläsaläsa. Måste skriva tenta första dagarna i Aussie och vore därför bra om jag kan all kurslitteratur och så är det bara att ordbajsa fram 8 sidor tenta.. No problemas :). Imorgon är det heldag i skolan och vi ska ha seminarie, och eftersom jag itne fått böckerna kan jag inte heller läsa till det... jaja, det örnar sig.

På torsdag ska vi ner till Malmö och se Joshua Radin. YAY. Längtar! Vet inte vad helgen har att erbjuda men nåt skoj ska vi nog hitta på.

Tänkte ta kort på katterna också, men glömmer jämt bort, det kommer nog nya imorgon. Min dator har gått sönder, igen, så använder tompas stora som är lite jobbigare att lägga in bilderna från kameran på, man måste ha en sladd och inte bara minneskortet.. haha. Ilandproblem. Dem är iallafall 3 veckor och 3 dagar idag. Fattar inte hur fort det går. Dem är gudomliga iallafall :)

Lägger in en bild på syster och mig från förra helgen när dem var här. Det var hur mysigt som helst ♥. Här har vi druckit massa vin och sitter och spelar yatzy hela familjen i pyjamas efter middag på wild west steakhouse.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra jobbat!!!

    Poss Emma

    2009-10-12 | 23:11:40

Kommentera inlägget här: