first day of my life

Sjuk.

Kategori: funderingar

Ligger sjuk hemma. Flyttat datorn till vardagsrumsbordet för att kunna kolla film, har fyra kattungar mig sovandes just nu, och undrar mest hur jag ska kunna beama hit nässpray och ipren utan att ta mig utanför dörren.. Dagens problem.. Druckit kaffe eftersom jag inte är hungrig alls/orkar inte stå upp tillräckligt länge för att laga något.. Det är sååå fint väder ute, är lite butter över att behöva hålla mig inne. Ska nog ta mig till stallet sen iallfall, och till tågstationen för att ge tompa en puss innan han åker till Motala över helgen. Vill också åka hem, menmen, bara 2 helger kvar nu, denna helg och nästa helg och sen åker vi fredagen efter det. Helt galet. Plus att jag har VFU de resterande veckorna, som ska bli hur kul som helst :).

Nästa helg ska jag och Martina på PINK också.. Tiden kommer gå så fort, snart packas det sommarkläder och flipflops i resväskor.. Längtar att få krama Rickard och Sarah ♥, det kommer nog bli tårkalas på flygplatsen kan jag tänka mig :). Men ett lyckligt sådant. Fattar ibland fortfarande inte att han faktiskt bor på andra sidan jorden..

Nu ska jag se Mamma mia, lite Abba kanske livar upp stämningen lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: