first day of my life

mycket.

Kategori: funderingar

Denna vecka har vi skola varje dag, inte mig emot men man är inte van vid det = trött. Men eftersom jag pluggar med världens bästa som gör mig glad varje dag gör det inte så mycket :). Är man trött skrattar man mycket, vilket vi gillar. Imorgon är det min födelsedag men tror jag ska fira den annan dag istället. Ska till stallet först för hovslagaren, sen skolan, sen till helsingborg och jobba med tompa på nån bilmässa. Så blir inte så mycket kvar av dagen. Fast fyller man år så gör man så jag hoppas på att bli lite uppvaktad iallafall. Vi ska ut och äta i helgen istället, MYS! Och hoppas på fest med tjejerna oxå! Har dock morgonen i stallet + jobb i helsingborg på lördagen så vet inte hur mycket ork det finns kvar sen!

Katterna har börjat kissa själva nu, vilket innebär kattlådeträning, och jag tror våra kattungar är geni'er, de fattade direkt igår när jag ställde dit toan att de skulle gå dit :) yay. Inget kiss på golvet, då är jag glad! Snart får dem nog börja äta vanlig mat också! :) Galet vad de växer, helt underbara! Detta var igår kväll när jag skulle säga godnatt. 3 somnade vid mina ben och Bou och jag gosade och pussades. Svårt att gå och sova när man kan mysa såpass. Djur är underbara, och lyckopiller!



det ligger 2 stycken under Grey, haha. De gillar att ha det trångt och varmt :) Bou bara pussas.


kärlek ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: