first day of my life

I helsingborg.

Kategori: funderingar

Sitter på tompas kontor i helsingborg, vi ska servera kaffe på en bilaffär idag, de ska visst lansera två nya bmw-modeller.. hmm, jätteintressant. Födelsedagen har varit okej, har stressat mig igenom hela dagen än så länge, men hoppas kvällen blir mysig med tompa.

Men jag firar nog i helgen istället. Mamma bestämde idag att hon kommer ner och hälsar på i helgen, pappa skulle ha killkväll på lördag och hon ville inte vara där, haha, men jag tror hon bara säger så, egentligen saknar hon nog mig bara :) Eller kattungarna kanske.. Det är en jämn kamp mellan oss. Martina kommer på lördag också så ska vi äta middag ute och sen får vi se vad som händer mer! Ska bli mysigt iallafall, bästabästa familjen! Bara 23 dagar kvar nu till avresa.. Crazy!

Nu ska jag säga hej till Stefan, tompa pratar med honom över skype, han är ju i Miami nu och jobbar. Lilla steffi!

Puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad händer med dina tjejer på lördag då?? :-) poss Emma

    2009-10-21 | 22:15:00
  • Anonym säger:

    Vad hände med dina tjejer på lördag då? :-)

    2009-10-21 | 22:16:01
  • Anonym säger:

    tommie har redan varit i australien innan va?

    2009-10-22 | 15:04:44
  • Joanna säger:

    anonym:vi får se hur det blir på lördag, mamma ville komma och fira mig så kan ju inte säga ner till sånt :).. men vi kanske kan komma efter middag och sånt?!..



    anonym2: Ja, han har varit där innan, för några år sen med kompisar.

    2009-10-22 | 15:21:45

Kommentera inlägget här: