first day of my life

tv..

Kategori: funderingar

Igår var Will Smith på Oprah, han är för övrigt min absoluta favoritskådespelare och han har så himla fina tankar om livet, vilket gör att man motiveras att ändra sina egna värderingar och bli en bättre medmänniska. Han sa igår att det viktigaste i livet är att ge andra människor lycka. Att vitsen med att leva är att låta människorna runt omkring oss känna sig speciella i våra ögon, och att de känner sig betydelsefulla. Då känner man sig själv också betydelsefull och man får en meningsfullhet i sitt liv. Jag grät när jag kollade på det, han är världens coolaste och pratar så vackert om livet.

Och nu saknar jag mina fina vänner som jag inte träffat på ett tag... Vill ses och ha kvalitetstid, prata om viktiga saker, och prata strunt och skratta. Underbara fina vänner som ger mig så mycket. Vi ses ju snart såklart, tänk så lätt det var första delkursen för 1½år sen när vi hade samma lektioner och sågs så mycket, vill ha det så igen, det var såå mysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: