first day of my life

söndag.

Kategori: funderingar

Jaa nu är det ju faktiskt söndag, 3.14 på natten minsann. Snubblade hem på mina ömma fötter för ungefär en halvtimme sen och har hunnit äta lite mackaroner med ketchup, gottgott, kommer jag nog somna lugnt och harmoniskt.

Mina vänner tyckte jag uppdaterat illa, så det är ju lite bra att göra dem glada och berätta att jag fortfarande lever :) Fast det vet ni ju redan eftersom vi sågs ikväll iofs, haha. Älskar er iallafall, hade en himla skoj kväll hemma hos Linn ikväll med massa härlig musik och dans.

På dagen var jag, milla och linn på stan och fikade lite och handlade på systemet, satt ute på espresso house och det kändes lite som vår faktiskt!! Imorgon hördes rykten på 10 grader och sol, man kan väl knappt tro det är sant, men det går ju att hoppas iallafall :)

Taggtråd ligger på min arm just nu så jag får visst inte skriva mer här nu. Ska lägga mig jämte min underbara tompa istället i sängen (han har redan däckat för kvällen, palla visst inte absint 80%, haha) och somna. Imorgon blir det bara jättelugnt och en skogstur med landola på eftermiddagen och mysmys såklart med love.

Ha en go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: