first day of my life

ny vecka.

Kategori: funderingar

Festen hemma hos Stefan & Rebecka i lördags var skoj, kom en himla massa folk iallafall, och vi stannade kvar till sist.. Var himla väldigt full och tompa o jag gled in på Morfars för att skaka loss lite. Men med mina 12cm-klackar, full och ett trångt "ickedansgolv" bestämde vi oss för att gå vidare. Kom ut och rätt som det är var ju klockan 3 eftersom vi ställde om klockan en timme..

Så det blev nudelbaren och sen stapplade vi hemåt för att ligga och gny i sängen över att hela världen snurrade.. Tompa somnade innan han la huvudet på kudden så honom hade jag inte tröst av... Men somnade tillslut och vaknade vid halv 1 igår och mådde så sjuuukt dåligt. Låg still i sängen till 4 då jag tvingade mig själv att åka till stallet... Mådde illa hela himla dagen och däckade PÅ tompas mage vid 22-tiden... Vaknade dock vid 9 idag och var pigg så nu är jag laddad för veckan :) haha.

Varit i skolan på förmiddagen coh nu ska jag till Landola strax, en tur i skogen blir det idag och stallmöte oxå.. Sen hem och göra en uppgift till skolan.. Har börjat en ny delkurs idag, jävligt luddig (som vanligt).. men det ska nog bli roligt.. Specialpedagogik och sånt där intressant.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: