first day of my life

morgonstund

Kategori: funderingar

Usch haft värsta natten.. Vaknade vid 4 av magen som levde rövare och fick sitta på toan tills nu i princip.. Känns som magen vänder sig därinne, ontont. Måste dock till skolan idag för att göra en gruppredovisning så det är bara att duscha av sig och dra på sig kläder. Ska direkt till stallet efter och sen hem och skriva hemtentan, DAGENS MÅSTE. Har inget val i och för sig eftersom jag ska lämna in den imorgon. Menmen, jag jobbar bäst under stress. Vet iallafall vad jag ska skriva nu, så det är nog lugnt.

Ska försöka få i mig något att äta också, om jag vågar.. Verkar åka rakt igenom...

Hmm, här utlämnar man sig, men så är det, ni får tåla det :).

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Usch, låter inte bra med din mage. Har du kollat om du har gluten eller nått. Man ska inte gå och ha ont, tar så kraft och energi

    2009-03-26 | 15:27:48
  • emelie säger:

    hej sötis.. du borde kolla upp din mage.. har ju vart ganska mycket me den fram & tillbaka! vill att du ska må bra.. saknar dej! love!

    2009-03-26 | 17:19:37
    Bloggadress: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här: