first day of my life

magkatarr!

Kategori: funderingar

Har haft magkatarr hela veckan, ontont och sådär konstig känsla bara. Mamma har skickat ner dunderpillar som jag hoppas hjälper lite, äter ordentligt och försöker ta det lugnt, vilket inte är så svårt iofs :) haha... Det är dock skönt att komma ut och röra på sig då man känner sig galet uppsvullen, rörelse är bra då !! Tur jag har Landola då, då måste man ut minst en gång om dagen, annars blir det lätt att man ligger still eftersom det gör ont annars, att ha tajta kläder på sig och så. Lever i tajts just nu!..

Idag har jag iallafall tagit mig till skolan och köpt böcker till delkursen plus läst ut en av böckerna på biblioteket som jag inte orkade beställa hem och betala för, bara 100sidor så det läste den på 2 timmar drygt. Har seminarie på 4 böcker nästa fredag och man måste ha läst alla och skrivit 1 a4 om varje bok om saker man tycker är viktigt att ta upp, så det känns skönt att kommit igång med det!! Segt dock, och mycket att läsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: