first day of my life

hemmahelg.

Kategori: funderingar

Är som sagt hemma i Motala över helgen för att ta igen mig lite. Vi kom hem igår eftermiddag och sen tog vi det bara lugnt, lagade gös med potatisgratäng och grönsaker, och jag bakade chokladmuffins till efterrätt. Sen kollade vi på Let's Dance och en film efter det.

Sov som en prinsessa i sängen hela natten och vaknade vid halv11 till frukost :) Sen var jag och mamma och solade inne i stan..

Har spenderat hela eftermiddagen i trädgården med mamma och pappa och klippt buskar och sånt där som ska växa upp nytt i vår och så har vi städat ur bilarna som vi ska byta. Tompa kom och hjälpte till ett tag också och käka lite lunch.. Vi ska få Rickards honda som han haft nere i Malmö tills han flyttade, så det är dags att säga adjö till gröna faran för ett tag iallafall :) haha. Mycket finare bil iallafall och med cd-spelare, mycket lyxigt ;).

Har inte hört av mig till vännerna, kände att jag bara ville ta det lugnt och inte ha något planerat, tyvärr. Men kommer ju hem till påsk igen så då ska jag försöka få ihop allihopa på fest tänkte jag :) Det ska väl gå bra hoppas jag!

Ikväll blir det nog hämtmat och robinson iallafall till en början. Sen kanske jag åker till mamma o pappa som är på fest på en restaurang, och tydligen ska Fuddie Duddies spela, ett coverband som spelar massa gamla goa låtar :). Blir nog skoj. Imorgon ska vi upp och fira Emmies 2-årsdag vid lunch och sen åker vi hemåt Halmstad igen framåt kvällen.. Helgerna går alltid så himla fort när man är hemma, bittersweet...

Nästa vecka blir det tentaskrivande och fix inför gruppredovisningen.. Mycket skola alltså och så mys med vännerna hoppas jag!

Kommentarer

  • susanna säger:

    Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig?! Roligt att du kommer hem i påsk, är ju snart! Då får vi hitta på nåt kul allihopa :)Ha det bra! puss o kram

    2009-03-21 | 19:00:19

Kommentera inlägget här: