first day of my life

hej halloo

Kategori: funderingar

Nu är jag tillbaka igen, inte haft så mycket vettigt att skriva om, börjat en ny delkurs bara och sen har det inte hänt så mycket mer, folk verkar gå på lite sparlåga, iallafall jag, men idag är det helt underbart väder ute, tror det är 7grader ute eller nåt och solsolsol :). Vårkänsla vilket innebär att man är glad och känner sig hoppfull om dagen och livet oxå :) haha.

I helgen var såklart världens bästa syster här, hon kom i fredags lunch och åkte måndag morgon vid 6:oo. I fredags var vi i stallet, käkade pizza och kollade på tv/film på kvällen. Vi la madrassen och massa kuddar och täcken på golvet framför tvn och gosade ihop oss och så sov vi oxå hela natten alla 3 (4 med taggtråd), hur mys som helst :). Sov förövrigt så hela helgen, sängen fick lämnas ensam minsann. Man får ta tillvara på tiden man har tillsammans, alla minuter räknas!! I lördags gick vi på stan, var i stallet, käkade och sen fixade vi iordning oss för fest hemma hos Emma och Simon. Var riktigt roligt och vi träffade upp tompa på stan sen och gick till Morfars en stund, lite trångt med folk dock som vanligt så blev lite segt tillslut, men skojigt :). Drog hem och däckade i vardagsrummet. Var galet sega söndag, låg i soffan mest hela dagen, martina lagade mat åt oss medan jag o tompa var i stallet och sen kollade vi film på kvällen. I måndags skjutsade jag martina till tåget vid 6, sen hem och sov igen, såklart !!

En härlig och mysig och rolig helg som alltid när jag umgås med martina, tänk om vi kunde bo i samma stad, du är världens finaste ♥.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: