first day of my life

Godmorgon.

Kategori: funderingar

Nu har jag varit uppe ett tag, tänkte att jag skulle tvättat på morgonen, men det var redan bokat.. Suck. Så bokade en tid på måndag, vi får överleva helgen helt enkelt med dem kläder vi har rena.. Mest strumpor som jag har dåligt med...

Fixat till mig lite nu och ska dra ner till frisören strax. Såg igår efter att jag ringt och beställt att de hade 1års-jubileum och att man fick en gratis inpackning när man klippte sig. Hur bra är inte det minsann :). Som en gåva från ovan. Har inte hittat några frisyrbilder, menmen dem får göra vad dem vill, bara det fortfarande är långt när jag kommer ut!.. I sommar vill jag ju ha vackert, långt, blont hår. Ohh som jag längtar efter denna sommar, Halmstadsommar.

Det är fint väder ute idag också och hoppas det kommer vara såhär hela helgen nere i skåne oxå, då skulle jag bli glad :)!

Nu ska jag glutta runt på bloggar i några minuter till.


Kommentarer

  • Mli säger:

    Puss till dig skrutta! Tråkigt att ni ska va i halmstad i sommar men får vi en anledning att åka dit ju:)

    2009-03-07 | 18:13:47
    Bloggadress: http://yesrighthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här: