first day of my life

färdig.

Kategori: funderingar

Äsch det var väl ingen match. Gjorde klart hemtentan på 1½ timme, är man grym eller inte :) Har dock inte gjort som det står i uppgiften riktigt men hoppas hon kanske ser genom fingrarna på det, haha. En komplettering är ju inte hela världen heller! Nu har jag iallafall gjort grovjobbet, så det är bara att lämna in skiten och vänta på domen.

Dessutom gick gruppredovisningen riktigt bra idag, så skönt att ha det gjort. Nu ska jag bara skriva en sista läslogg på en bok och sen åka till skolan imorgon bitti och lämna in skiten. Sen hade det visst gått 5 veckor till och ännu en kurs är förbi..  Galet hur fort tiden går, blir lite rädd för att tiden bara skriver iväg för mig...

Nu ska jag skjuta tompa och alis på fest, sköönt, en kväll hemma själv, det var verkligen inte igår :) Jag ska krypa upp i sägen och kolla på en film tillsammans med en påse godis !

LOVE ♥

[och jaa, jag ska gå till vårdcentralen på måndag om det inte gått över till dess, lovar minsann]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: