first day of my life

noot.

Kategori: funderingar

Nej jag tänker inte vara sådär filosofisk.. Suck :) haha.. Idag har jag bara en såndär gråta/varalycklig, vara nostalgisk och känslig-dag... Dem är helt okej, men jag har sminkat mig med mascara och skit och då fungerar det inte riktigt..

Haha pinsam sak:
Kom en hantverkare för att kolla läget med vår fuktiga lägenhet, så ber jag honom kolla taklampan i sovrummet som absolut inte fungerar, vilket den inte gjort sen vi flytta in :) Haha, han snurrade på kontakten så taggarna hamnade i rätt hål, och vips, there were light :)... Jag är sämst på teknik, ever.. Menmen, jag skyller på att jag är tjej, och blond.. Sånt där lärde jag mig faktiskt inte av papsen när jag var yngre.

Om Martina kommer imrogon ska jag nog be henne tona håret på mig... Jag behöver en nyans ljusare hår känner jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: