first day of my life

sova säng.

Kategori: funderingar

Nu ligger jag & tompa på var sin sida av sängen, han med en bok om Mötley crue och jag ligger med datorn i knät. Lyssnar på sister hazel på youtube... Glömmer ibland bort att lyssna på dem... Sister hazel och simple plan lyssnade tompa och jag en himla massa på den sommaren vi började dejta, så man får en såndär himla mysig känsla i kroppen när man hör låtarna.

Jag är så lycklig över att ha honom, och att ha oss. Även om vi varit tillsammans rätt länge nu är jag nykär, och blir kärare för varje dag, man ser nya drag i ansiktet och skrattar åt nya töntiga saker han gör :)... Haha... Jaja....

Imorgon har jag seminarium, kl 14.30 så har ju sovmorgon, skööönt. Är inte alls duktig på att gå ur sängen på morgonen just nu... Väldigt segt. När jag praktiserade var det hur enkelt som helst att gå upp kl 7:oo men nu är jag som en dööööd.. Det kommer nog när det blir lite ljust på morgonen igen tror jag, och när taggtråd slutar vara vaken mellan 4-6 på nätterna....

Martina kommer nog upp på lördag om hon hunnit plugga klart så då ska vi nog ut på stan och leka :). Får se om några av tjejerna är sugna på vin även denna helg.. Ska bli kul att se syster iallafall, inte träffats sen jul nu, saknar henne massa. Vi ska nog ta en resa till London i vår oxå, jag, martina, mamma, pappa och tompa.. Blir väldigt mysigt.. Ska kolla upp billiga biljetter och sånt bara.. Får bli i april kanske när det är varmt och skönt så man slipper dra på sig så mycket kläder och skit..

Imorgon måste jag betala räkningar, suck.. Den här månaden blir det seeegt med pengar, mycket utgifter.. Det är baksidan av att bo själv och inte bo hemma =) Då löste sig allt så bra utan att man behövde tänka så mycket på det.. haha.. Tur hästräkningar + mobilräkning åker hem till Motala iallafall, annars hade jag varit körd...




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: