first day of my life

NO SLEEP.

Kategori: funderingar

Suck, jag har inte kunnat somna fast jag legat i sängen sen halv00... Menmen, såna dagar får man väl ha ibland också. Lite konstigt bara eftersom jag gick upp så tidigt i morse.. Lär väl sova som en död imorgon antaligen.. Men det gör väl inget, har ju inte så himla värst mycket för mig iallafall. Ska bara förbereda opponeringen lite till...

Tompa och Alis spelar x-bpx, något fotbollsspel. Jag började kolla på en film "Camille" men den var lite konstig, och jag orkade inte koncentrera mig så jag stängde av och glodde runt på internet istället... Kan ju vara därför jag inte är trött, eftersom jag har datorn i knät, sittandes :)...

På lördag blir det lite fest m tjejerna för att fira att våra uppsatser är klara, och förhoppningsvis godkända :) Hurrahurra. Ohh saknat dem så himla mycket så det ska bli hur skoj som helst. Vi brukar ju jämt ha skitkul på våra fester så det blir nog detsamma i helgen :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: