first day of my life

mot halmstad.

Kategori: funderingar

Imorgon skjutsar pappa mig, taggtråd och landola till Halmstad igen. Ska bli så skönt att komma ner nu, hem till lägenheten och tillbaka till alla vänner och alla fester :) Har saknat mina flickor ♥. Hoppas på en riktig fest nästa helg, när uppsats är inlämnad och klar.

Jag är nästan klar med uppsatsen redan men det är ju ändå lite grann som ska fixat, skriva sammanfattning och innehållsförteckning och sådär. Kommit underfunn med att jag är grym på att skriva. Jag är en mycket duktig ordbajsare helt enkelt, och det är jag glad för. Skrev 9 bra sidor på två dagar och sen jag har bara flummat på lite mer skit här och där.. Det blir nog bra det här. Har inte så höga krav på mig själv eftersom det bara är en 3,5hp uppsats... En piss i havet helt enkelt.



martina och landola

Kommentarer


Kommentera inlägget här: