first day of my life

mail.

Kategori: funderingar

Nu har jag mailat iväg den färdiga uppsatsen, det blev 17 sidor istället för 10, MKT NÖJD över min insats!! Hade inte fått alls mycket kritik på det jag skickade in i fredags så jag känner mig ganska säker på att det kommer gå bra det här.

Jag har mailat lite andra snubbar också och fixat med saker som man bara glömmer bort hela tiden.. Men jag jobbar visst bra på nattetid har jag märkt. Tompa och Alis kollar på Dodgeball i vardagsrummet men taggtråd och jag såg den i julas så vi orkade inte en runda till, ligger och myser under täcket istället :)



Såhär mysigt hade vi i somras, gillar den här bilden, jag ser så fräsh och glad ut :)
Hoppas våren och sommaren kommer snart med blommor och sol och utomhuslekar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: