first day of my life

london

Kategori: funderingar

Jag längtar till den 18e januari då tompa och jag firar 2 år tillsammans, det var då jag flyttade till Halmstad och vi blev sambos och seriösa på riktigt :). Sen längtar jag till den 23e januari när jag, Linn, Emelie, och Camilla tar ryanair över till London för att mysa i 4 dagar. Ska bli såå häftigt. Jag har varit i London med ett par tjejkompisar här från Motala för ett par år sen och vi hade så himla kul, så jag har höga förväntningar för denna gång också :). Denna gång ska jag dock inte glömma min plånbok på bussen som jag gjorde då, haha.

Efter det väntar nya kurser i AUO 31-60hp och en fantastisk vår tillsammans med alla vänner och kärlekar i Halmstad. Ohh vad jag ser fram emot vårdagar i solen och den dagen man slipper ta på sig 10 lager kläder för att åka till stallet eller cykla till skolan.. På tal om cykel så har jag en känsla av att den blivit snodd under tiden jag varit hemma, för jag glömde ställa in den i förrådet.. Hmm.. Hoppas dock att min känsla är fel :)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: