first day of my life

lalalala

Kategori: funderingar

Ohh kvällen igår var hur mysig som helst. Vi var hos Milla och pratade och drack lite vin. Ahh längtar som en tok till London nu, vi har höga förväntningar på att helgen kommer bli hur bra som helst när vi är där :) Åker den 23e så det är ju knappt 2 veckor kvar nu :). Först väntar nog en fest nästa helg med mina bmano-tjejer för att fira att vi lämnat in våra uppsatser.

Jag har suttit och läst deras 3 uppsatser nu, madde, mia och mathildas och skrivit lite kommentarer på det. Skönt när andra förrutom läraren kan kommentera positiva och negativa saker tycker jag. Så jag har varit en snäll vän ett tag och så har jag gjort framsida och sammanfattning så nu är förhoppningsvis min uppsats helt klar beroende på vad min lärare skickar tillbaka för respons imorgon. Men att ändra lite få saker gör ju inte så mycket... !

Ska snart åka till landola och rida en sväng, hon var ju så stressad igår så idag tar vi igen det och rider av oss lite energi båda två... Vet inte om det kanske blir bio ikväll, vi får se..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: