first day of my life

kan eller vill inte.

Kategori: funderingar

Såhär trött är jag... men jag kan ändå inte sova, benen sticker och jag lyssnar på så fin musik så jag vill inte sluta med det. Har animal planet på i bakgrunden på tvn, nyss dödade massa lejon en stor buffel. Det är djungels lag. Tror inte jag skulle klara mig så länge i djungeln, som den töntiga vegetarian som jag är....

Men nu måste jag nog säga godnatt eftersom det ska packas in i bilen och sånt där imorgon bitti, SEGT! Sen åker vi vid lunch nångång, pappa har kört hela natten från Norrland så han lär nog sova ett par timmar innan han måste köra massa tråkiga mil igen. Jag lär väl somna som vanligt i bilen ner... Jag är som en bäbis när jag hamnar i en bil, kan inte hålla mig vaken för fem öre, tompa ser detta som ett litet problem eftersom det innebär att han alltid får köra när vi ska någonstans :) haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: