first day of my life

handboll.

Kategori: funderingar

Ahh kollar på handbollen, sverige-kroatien. Coool match eftersom kroatien är så bra, och än så länge ligger vi lika med dem. Jag börjar tack och liv känna mig trött, så ska nog ta på mig pyjamas och lägga mig i tompas famn och somna :) Bäst att ställa två klockor imorgon så man tar sig upp. Jag är ju inte piggast på morgonen direkt... Men eftersom det är London imorgon så får man ju såklart offra sig, haha :). Efter en dusch är man nog helt okej tror jag.

Checklista till själv
Packa ner imorgon:
Fön
Smink
Nessesär
Pass
Mobil
Plånbok
Väska
Boken till Ahmed
Vantar...

Tror det är det jag ska använda imorgon...

Vi hörs. Sov gott.

Kommentarer

  • Ali säger:

    Har du m€cket för dig Johanna?

    2009-01-24 | 07:25:30
  • Frida säger:

    Vad är det för fel på dig?

    2009-01-25 | 13:34:25
    Bloggadress: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: