first day of my life

ett liv..

Kategori: funderingar

Det har varit en annorlunda jul och nyår. Jag vill så gärna skriva av mig om det, men samtidigt vill jag inte kasta ur mig en massa saker som jag sen kommer ångra. Kanske känner jag såhär för att jag inte kunnat prata med tompa ordentligt sen nyår eftersom han är i Halmstad. och jag är här. Jag har sagt till alla att jag mår bra och att jag inte varit ledsen.. Men det klart jag varit.. Man är integjord av sten och även om jag vet att jag gjorde rätt så kan man ändå känna sorg och en viss tomhet. Allt läker ju med tiden såklart men det ska bli skönt att få prata och gråta ut i någons famn, min kropp behöver nog det för att ta nya tag i livet. Jag  vill känna lite sånt där hopp igen i kroppen, just nu ligger en klump i kroppen och väntar på att få komma ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: